Storing melden van uw bedrijfsdeuren en garagedeuren 24/7

Home » Service » Storing melden 24/7

Beschikt u over bedrijfsdeuren? Het is natuurlijk altijd vervelend als er problemen zijn met uw bedrijfsdeuren, zoals bijvoorbeeld een storing. Bij Bleyenberg staat ons storingsteam voor u klaar om deze problemen professioneel te verhelpen. Betreft het een reparatie die nog even kan wachten of wilt u het direct gerepareerd hebben? Onze monteurs staan 24/7 voor u klaar.

 

Storing melden voor particulieren

In Noord-Nederland staan wij 24/7 voor u klaar om storingen te verhelpen. Voor particuliere klanten hanteren wij in geval van storingen een vast tarief van € 95 (incl. btw) tijdens kantooruren. In dit bedrag zitten de opstartkosten en een half uur werk. Meerwerk wordt per kwartier berekend. Na 18:00 uur wordt 50% toeslag over dit tarief gerekend, in het weekend en op feestdagen 100%.

Storing melden voor bedrijven

In Noord-Nederland staan wij 24/7 voor u klaar om storingen te verhelpen. Om onze kosten te dekken berekenen wij opstartkosten naast de uren die wij bij u aan het werk zijn. Deze opstartkosten zijn kosten die wij maken vanaf het moment dat u contact met ons opneemt, totdat de monteur bij u is. De hoogte hiervan is afhankelijk van het postcode gebied waar het bedrijf / pand staat, hoeveel dit is kunt u opvragen bij het melden van de storing. Het minimale tarief dat wordt berekend voor een storingsbezoek zijn de opstartkosten plus één uur.

Heeft u vragen?

Wij staan op werkdagen van 08:00 – 17:00 uur klaar om al uw vragen te beantwoorden!

050 - 302 21 69

Storingsmelding

  • Max. bestandsgrootte: 999 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Heeft bovenstaand formulier u niet goed genoeg kunnen helpen probeer dan de contact gegevens hieronder.

Bleyenberg Deurservice

Stettinweg 14
9723 HD Groningen
Postbus 5182
9700 GD Groningen

* Avond en weekend:

24/7 kunnen en willen wij storingen voor u verhelpen. Na 18 uur, op zaterdag, zondag en feestdagen gelden toeslagen van respectievelijk 50 of 100% en berekenen wij tenminste 1 werkuur, of zoveel meer als wij nodig hebben om de storing te verhelpen. Daarnaast berekenen wij een extra oproeptoeslag buiten kantooruren bij niet contractklanten.